Persbericht - Morloff van start

04-04-2011 | Marcel van Langen | Morloff | morloff, startup, opstart, persbericht, media

Een contactpersoon bij een zakelijk tijdschrift vroeg me om een persbericht op te stellen over de start van Morloff. Dergelijke free publicity is natuurlijk altijd welkom. En dus zat ik diezelfde avond met OpenOffice Writer voor mijn neus een persbericht te schrijven. En ik moet zeggen: dat viel nog niet mee. Bijna 3 uur laten waren de volgende 200 woorden het eindresultaat.

ICT bedrijf Morloff van start!

Succesvolle webtoepassingen voor succesvolle organisaties. Inzet van zoekmachine optimalisatie en sociale media is hiervoor essentieel. "Morloff onderscheidt zich door ICT projecten te benaderen vanuit meetbare succesfactoren per doelgroep." benadrukt Marcel van Langen, eigenaar van Morloff.

Morloff is gevestigd aan de Cuneraweg 169a te Rhenen. Vanuit deze locatie zet Morloff haar diensten in op het gebied van webdevelopment, zoekmachine optimalisatie en ICT consultancy. Hoewel Morloff actief is in vrijwel alle sectoren, ligt haar expertise in de zorg, non-profit en retail.

Voor Marcel van Langen is het zeker niet zijn eerste ervaring als ondernemer. "In 1998 ben ik gestart als zelfstandig ondernemer in ICT. In de loop der jaren ben ik betrokken geweest bij meerdere succesvolle bedrijven", licht hij toe. Zijn ervaring als ondernemer komt uitstekend van pas bij het uitvoeren van ICT projecten binnen Morloff.

"ICT moet draaien om het ondersteunen van bedrijfsdoelstellingen, of dit nu het verbeteren van inzicht, het verkopen van producten of het versterken van de merkbeleving is", vertelt Marcel van Langen. "Meetbare doelstellingen zijn hier onlosmakelijk mee verbonden. Alleen dan kan een webtoepassing werkelijk succesvol zijn".

Meer weten over Morloff en haar dienstverlening? Kijk op www.morloff.nl voor meer informatie.

Over Morloff

Morloff ontwerpt en realiseert succesvolle webtoepassingen op het gebied van procesoptimalisatie, eCommerce en rapportage door de inzet van moderne webtechnieken, sociale media en zoekmachine optimalisatie.

over ons | diensten | portfolio | contact | route

naar website IJsmonster.nl naar website ICT intermediairs naar website marcelvanlangen.com

Morloff

Cuneraweg 169a